Lördag

Goddagens i finvädret!

Skönt med helg måste jag säga :)
Igår var en ruskigt bra dag på alla vis :) först ett grymt besked och sen en härlig promenad med mina grabbar i solen :)
Efter stallet så blev det tacomys och vampire kik :) gick inte att byta kanal så vi kunde inte se de program ni tänkt, oväntat.

Nu är vi nyss hemkomna från ännu en skön promenad. Fortsätter vi så här kanske vi tom får bättre kondition ;) vem vet
Ska nog lägga mig på soffan och chilla ett tag nu. Har haft sån huvudvärk hela dagen så jag blir alldeles illamående. Vila bort den känslan så man orkar ha lite kul ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad för besked?? :D

2012-03-18 @ 11:15:15
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0