Lite väl..

..mkt upprördhet nu va.

Idag har vi åkte och bytt Lussis skor som blev fel igår. Idag jobbade söta Karin så fick träffa henne med, och fick rätt skor! :) Kanon!

När vi kom hem åkte vi till stallet och knuffade in en hölbal, mockade och tog in hästarna på en gång med. Fick blir lite tidigare idag så jag hinner göra mat i lugn och ro innan Greys.
Nelly och Amanda kommer hit senare med och gör mig sällskap :)

Angående bilden jag la ut på den håriga armhålan. Jag la ut den mer på skämt, jag anser inte att man är mindre värd bara för att man har hårig armhåla, tycker bara att det SER äckligt ut, på både killar och tjejer. För mkt ögonbryn ser också äckligt ut haha. Typ som att vissa tycker att blondiner är så jävla korkade och ser dumma ut, det är ju inte riktigt så att IQ sitter i håret. jaja, ni fattar.  
Jag är inte bättre människa än så men det finns ju gränser.
Läste på aftonbladet nu att folk blir dödshotade pga armhålorna ? Nån kille hade kommenterat att nån borde hängas pga de. haha Come on ? De är ju bara stört, Som sagt, en människa är inte mindre värd för att den har lite extra hår någonstans. Och borde verkligen inte dö!
Däremot, dom här grabbarna som våldtog en tjej i flera timmar, Där snackar vi att folk borde DÖ!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0