Läggdags

Jag och Enzo åkte och tog in hästarna efter Sofias änglar. Kollade igentligen inte så mkt men törs som sagt inte byta kanal ;)

Nu ligger vi berbäddade och kikar på en film som heter Arrietty nånting? Dom snackar inte engelska pm man säger så, så de gäller att hänga med i texten och inte blunda nått. Perfekt somna till film, eftersom man alltid blir så trött när man "inte får" somna. Eller vill kanske jag aka säga..

På tal om det, fan va lätt irriterad jag blir nu för tiden. Först tvdosan, får ju dampanfall av helveteskapet! Sen har vi dom här små ordförslagen som byter ut det ord man själv skrivit på telefon, såååå fett störande!
Och när jag kom hem från stallet nu ikväll så är det typ tomt på parkeringar runt Opeln, alltså "våra parkeringar" Yes jag får stå på MIN plats tänkte jag, Mycket viktigt faktiskt! Meeen står det inte två kärringar och samtalar mitt på min plats!?? Jo tamefan... Köra över eller inte köra över? Det blev inte köra över. Men sen när jag klev ur bilen så tänkte jag, hoppas nu fan inte dom ska se Enzo och tycka han är sååå söööt, orkar liksom inte. Dom ska fan i te tycka de liksom när dom snott min parkering med fötterna och därmed förstört min dag. Typ så tänker jag, skrämmande va ;)

Men min Honeybun tycker jag är charmig, huvudsaken det ;)
Gonatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0