Fun day

Va sååå kul att fika med Emelie idag!
Vi har inte setts på sjukt länge men kändes som vi gick i högstadiet igen :)
Efter fikat gick vi hem och bytte om och sedan möttes vi upp igen för en lite längre promenad i den fina vädret.
Riktigt skönt och varmt :) när vi gick i ett villaområde så kom det en hund och sprang som hade smitit. Enzo blev lite rädd och aggresiv eftersom hunden var så hetsig. Den va som tur jättesnäll och liten men som sagt mkt energi. Enzo pallar inte riktigt med hundar som har lila mkt energi som han själv har r det gäller bollar ;) men jag brottade ner han så den andra hunden fick lukta på han och sen lekte din lite tom :)

Sitter och myser i soffan inlindad i vår mysigaste filt nu :)
Ska se på tv till kl 8 nu och då åka till stallet. Sen blir det Greys!

Det enda som fattas nu är min snygging som jag saknar så ja blir ledsen i ögat lite. Men i morgon är det Torsdag äntligen :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Samma här.... Saknar Kristofer så jag dör lite

2012-03-21 @ 20:15:59
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0