Fredag

Uppe tidigt en fredag! Vad händer?

Jo jag ska jobba ;) har jobbar varje dag den här veckan och har gått omkring som en zombie, alltså efter jobbet. När man jobbar får man skärpa sig ;)

Ska jobba i morgon med, men nu ska jag försöka mig på en ny frukost. Istället för dn kopp med te, och kanske kanske nån hårdmacka :p har märkt att det inte funkar, eftersom jag blir så slut och orkar inte ställa mig och "laga" nått liksom. Så Yoghurt har det blivit nu, och inte vilken som helst utan den godaste som finns! Den e da jag gillar faktiskt. Har ätit den sen ja va liten knodd med då i en annan mkt sötare förpackning ;)

Jaja, nu ska jag skotta i mig härligheten och se på the voice innan det är dags att knalla till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0