Där ser man

Den här kvällen blev ju inte alls nå kul.

Vi skulle ha hängt med Jonas och Skavis men efter att ha stått och lagar kalopps till halv 10 och därefter åkt och tagit in hästarna så kände ja att de blev lite sent. Är så trött nu för tiden så hade väll pallat 10 min i soffa hos Jonas innan jag hade velat åka hem. Ganska onödigt att åka varsin bil dit bara så ja kan åka hem efter så kort tid. Hehe

Får bli en film och sängen för mig. När jag tänker efter så är de rätt skönt att lägga sig ensam, får jag den enda halvan av sängen som är Hel, alldeles för mig själv ;p
Skrämmande trasig säng faktiskt, man måste rulla i och ur den för att inte lägga för mkt vikt på en punkt. Det resulterar nämligen i att sängen brakar :p

Nä ha en trevlig lördagkväll everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0