Torsdag

Godmorgon i solen.
Ja Solen skiner Äntligen! Men det är inte så varmt ute än tyvär. Och i helgen rasar ju vädret ner i avgrunden igen så ja, man har inte så stora förhoppningar på den här sommaren än så länge :P

Igår så följde jag med mamma och Nelly på coop och efter det tog jag och mamma med oss hundarna ut på en timmes skogspromenad. Jobbigt som fan att klättra bland stock och sten, men skönt när man kommer hem sen och får ställa sig i en varm dusch.

Åkte och handlade med tobbe sen igen, mat och grejjer för veckans kvarvarande dagar.
Käkade planka på kvällen. Simson kom och kikade på Greys med oss, och med sig hade han såklart Ballerina och Trocadero haha. orka

Gick och la oss strax efter 11, för sent igentligen haha. Satan vad trött jag är, men jag är ju slut i kroppen med så inte så konstigt. 3 jobbställen idag, än så länge om jag inte får nått mer.
Längtar till dagen är över så jag får gå och lägga mig med världens bästa kille! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0