Torsdag

En dag ifrån helg, hallejulja! ( eller hur det stavas haha )

Shit i helvete vad jag är trött idag.
Blev ganska sent igår eftersom jag kollade klart på filmen jag hade påbörjat. Tobbe han tom med att komma hem innan jag gick och la mig, de hade jag inte räknat med hehe.
Sen sov jag sjukt dåligt. Har så ont i ryggen så jag skulle kunna fälla en tår... Så det var ganska svårt att sova.
Vaknade även av att jag tyckte jag såg någon som böjde sig över oss i sängen, och jag tyckte det kändes som att de va tobbe som såg det först och ryckte till som satan liksom. Men sen när jag blivit halvt panikslagen så somnar han igen och vägrar röra sig så jag trodde typ han dog.
Hade rätt svårt att somna om sen, han låg och hade dödsryckningar så jag bara låg och kikade överallt i rummet.
Är väll typisk, typ enda natten man inte orkar stoppa igång en film att somna till..

Ladda för en låååååång jobbdag idag. Vill helst bara ligga kvar hemma och tycka synd om mig själv :P
Men det får man inga pengar av.
I morgon får man ju lön också, wohoo. Undra ja hur mkt jag får, svårt att hålla koll på alla timmarna för ibland, jag skriver upp det jag vet. Men det kan ju vara tänkt att det ska ta en annan tid än den de tog för mig så ja, det blir en överaskning.

Snart helg, gud så skönt! Synd att man inte är med resten av familjen på Sturup i helgen, hade vart kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0