Tisdag

God morgon!
Gäspar så jag får sendrag i ansiktet här, trött.com
Ganska slut efter allt jobb igår, 17 trapphus är inte att leka med haha ;P Tar på ryggen.
Tur jag har min honeybun som ställer upp och masserar min slaktade rygg :)

Efter jobbet igår så åkte jag hem och bytta om och sen kom mor och Nelly och hämtade upp mig.
Vi åkte på Kappahl och hjälpte mamma att shoppa lite eftersom hon fick presentkort där när hon fyllde år :)
Hon fick med sig en hel del fina kläder hem iaf. Kappahl har faktiskt sjukt mkt snyggt nu för tiden. Förr var det bara tantkläder tyckte jag, lika som lindex. Men nu är det mycket bättre :) Och smyckena är ju hur snyyygga som helst, synd man inte badar i pengar ;)
Efter kappahl så sprang vi in på Willys och köpte lite frukost, sen åkte vi vidare till stallet för att kolla till hästarna och betala för en månads bete :)
Dom hade det så bra så i sin stooora fina hage :) synd på vädret bara.

När jag kom hem sen så började jag med maten direkt, sen hoppade jag in i duschen och när jag kom ut så satt Simson i soffan! :) Det var otippat haha, han kom ju hem till Sverige idag :) Men de va kul att se hans fejja igen :) Käkade när dom hade dragit, kyckling och ris, yummi!
Sen kollade vi på film innan de va dags för sängen.

Alltså vad är grejen med 9 grader i Juni?? kom igen liksom.. Får ju frostskador när man går ut.

Sista avsnittet av Despan ikväll, oh my :O hur ska jag klara mig utan Despan!?


Kommentarer
Postat av: Ida

ja hur ska jag klara mig utan desperate?! kommer döööö!

2012-06-05 @ 11:16:27
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0