Tisdag

Godmorgon!

Länge sen det hände något här. Helgen var alltför kort måste jag säga, har inte direkt hunnit med att vila upp oss. Lördagen spenderades i Gävle på Valbo, kom hem med några påsar kläder iaf, Mest Tobie faktiskt ;)
Enzo fick grejer med, en flytväst och en hundkorg som han kan ha i vardagsrummet :)
Vi kom hem rätt sent, och då åkte babe och tränade duktig som han är, och jag åkte till Vågbro och släppte ut hundarna och hämtade hem vårt äckel :)
När Tobbe kom hem blev det en film, skitdålig btw, och sen sängen. Trötta och slitna.
På söndagen så åkte tobbe iväg rätt tidigt för han skulle fixa med railen och även träna. Men på eftermiddagen sen så slutade det med att jag och Enzo följde med ut och rev lite vi med. Men vi blev inte klara ändå, en grej kvar. Dog en donk på vägen hem, alldeles för seg för att orka göra mat.
Blev lite film efter maten sen, men den va dålig den med haha så såg inte ens klart.

Jobb på måndagen sen, och fotboll med mammsen och Nelly. Vi kikade på MMs match i Landafors, så himla mysigt med sommaren när man får åka iväg och se på fotboll på kvällarna :)
Dom vann iaf, och sen blev det fotbollskik här hemma med ett gäng grabbar.
Gick ju såklart åt helvete för Sverige men men.
Förstår inte hur alla "experter" orkar klaga på hur dåliga spelarna är, tex på Facebook.
Allvarligt jag förstår att man är besviken över att de förlorade och inte spelade så brutalt bra. Men ärligt, Hur många av er som talar om vilka jävla sopor Dom är, är bättre själv? Kan ni ens spela fotboll?
Isf tycker jag synd om er om ni själva platsar i laget men inte fick följa med till Ukraina och styra upp, skamligt..

Jobbtime snart, sjukt sliten idag kan jag säga. Vaknade inatt och mådde så sjuuuuukt illa och var super kissnödig. Men orkade inte gå på toa för jag var rädd att lägga en pizza på golvet om jag rörde på mig ;P så hade inte en sån nice natt kan jag säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0