Tisdag

Goddag!
Här har det inte hänt nått på ett tag.
Hade ju underlättat om bloggappen fungerade men den har ju vart ur funktion bra länge så man tappar ju fan suget till de här..
 
Midsommar har iaf passerat, och de va väll en helt okej midsommar.
Var ju ledig, lite oförberett :) Så hängde med ut till mohed för lite uppvisning på klubben.
Johanna hämtade upp mig och sen åkte vi hem till henne och väntade in Frille. Enzo fick träffa Lipton för första gången med. Gick väll sådär, är ingen vidare trevlig chihuahua jag har haha.
Men efter vi vart på klubben ett tag så gick det bättre :) Förhoppningsvis har han inte glömt det tills dom ses nästa gång ;P
Vi låg och solade lite på gräsmattan iaf, sen kom mamma och nelly förbi och sa hej och tog med sig Enzo därifrån.
När vi var klara på klubben så åkte vi hem och käkade och packade. Sen när Matte kom så drog vi ut till Skärså för lite midsommarfirande. Vart grillning och sen satt vi runt bordet och surrade.
Stog ut bra länge tycker jag innan jag blev tvungen att gå och lägga mig. Kan ju typ inte dricka längre, eller de är inge gott och får ont i magen. Så är inte så jätteroad av fester längre. Men Johanna och jag drog en film där mitt i natten, tills vi somnade ;P
Började städa direkt vi vaknade och sen drog vi hem.
Chillade på soffan med lite serier innan vi åkte ut till Mohed för att åka lite wakeboard.
Men som vanligt tog allt sån lååååång tid, innan man kom igång liksom. Och vissa var tvungen att ha säcken i båten så inte alla kunde åka med så vi sket i det tillslut. Åkte till husvagnen och kikade lite istället. Slutade med att vi rev ut hela köket innan de blev lite mörkt att hålla på.
Åkte hem och drog en film sen med lite jordgubbar och glass :)
 
Åkte ut och fortsatte på husvagnen på söndagen med, kom bra långt faktiskt. Andreas och Simson kom förbi dom med, och vi blev bjudna på finmiddag hos Andreas :) Sen skulle dom ha fotbollsmatch i alfta, så jag och Simson hängde med och kikade vi :) kul kul
 
Gårdagen bestod utav jobb först, och sen drog vi ut till mohed och fortsatte på vagnen. Simson hämtade mig i stan och så handlade vi lite prylar, sop, gofika, sopsäckar mm.
Vi kom så pass långt igår att vi har börjat isolera sovrummen, känns bra :) Jag och Julia är ju kung på att isolera, en dold talang vi haft ;)
Ska fortsätta idag med efter vi ätit middag. Får se om vi blir nästintill klara med sovrummen, de vore ju lite hardcore faktiskt ;)
 
Här är lite bilder ur stugan iaf. Kommer bli så fett mysigt när vi är klara :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad ska ni ha den där till?

2012-06-27 @ 10:35:44
URL: http://Busigabeerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0