Pyssel

Efter jobbet idag så åkte jag på posten och hämtade ut mitt efterlängtade paket från Gina tricot !
Shoppade ju lite där med Tobbe förra helgen, bla en bandeu eller hur det heter. Men bara en vit för de va så utplockat. Hade velat ha mer färgglada och somriga, men som sagt inga storlekar kvar.
Men kom ju på att de har webshop med, och där hittade jag färgen som i te fanns i mim storlek, och en ny som va i spets. Så jag klickade hem och efter försenad leverans kom det idag :D lite glädje mitt i all elände :)

Åkte och köpte dricka efter det, som jag kunde dricka till matlådan :p
Sen fick jag roa mig med att åka runt och leta parkering....... Det är förjävligt att man som hyresgäst inte ska få tillgång till en parkering även i dessa jävla skolavslutningstider..... Jag fick nu gå genom typ halva stan. Tänkt om ja hade haft mkt att bära liksom, finns inte en chans att ta sig fram till våran port med bil heller, är ju smockfullt med bilar överallt. En drömdag för en Lapplisa.
Jaja, nu har ni förstått att jag är irriterad över det ;p

Efter jag ätit så provade jag mina nya grejer, de satt fint :) så sen rotade jag fram en gammal stor t-shirt och gjorde om den till ett linne! Inte skitsnyggt men vissa kläder man köper idag är ju inte heller så välgjorda så det funkar nog i sommar ändå ;) jag är nöjd iaf, och sugen på att göra fler :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jätte snyggt!!

2012-06-15 @ 15:55:54
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0