Onsdag

Ledig dag idag, nice. Men sov inget vidare länge, har så ont i ryggen och då är det tråkigt att ligga där mer än nödvändigt.
Synd att vi inte kan byta kanal för sen efter jag vart ut med enzo fick jag titta på tvshop..... Kul

Tobbe är och tränar nu, jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Ta en promenad kanske, eller tvätta? Haaaatar att tvätta men tvätten tvättar ju inte direkt sig själv så man har ju inget val :p fattar inte hur det kan bli så mkt tvätt. Jag har fan samma kläder jämt jag. Jobbar ju i samma och när jag är hemma har jag bara myskläder. Underkläder tar ju inte så mkt plats i tvättkorgen liksom :p skumt

Jaja, får se vilket jag tar tag i först idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0