Onsdag

Helt omotiverad till livet idag känner jag.

Igår så följde jag med mamma och hjälpte henne att handla till tävlingen. Handlade även själv hem till oss eftersom vi har lagt ner det här med veckohandling tydligen. Guud så drygt det är att bestämma mat åt två personer, när jag var hemma själv så va de inte så noga vad jag åt liksom. Grönsaker och ris, eller ibland inge mat alls. Nu gör jag mat åt någon annan till största del, jag själv behöver inte äta känner jag. Inte riktig mat iaf ;P
Åkte till hästarna med en saltsten också, kan ju vara smarrigt för dom att få i sig något annat än gräs, eller?
Hem och kasta undan disken och laga mat, äta maten, diska igen och sen ut på promenad i skogen med Mamma och Amanda. Myggskogen from Hell, fan va drygt det var. Borde få fett med nackmuskler jag så som jag gick och ruskade på huvudet hela tiden.
När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sen låg jag på soffan och degade en stund. Kom aldrig någon tobbe hem så tillslut gav jag upp och gick och la mig :P
Saknar min sambo emellanåt faktiskt, han är ju aldrig hemma längre :( mer än för att kasta i sig maten och sen drar han igen.

Känner mig lite ensam och övergiven ibland :/

Idag blir det mycket jobb! Kappahl och sen 11 trappor. Jag och min rygg kommer göra kväller tidigt ikväll iaf.
Kanske se Wrath of the Titans i sängen ? har vart sugen och se den länge nu :)


Kommentarer
Postat av: Emilssonen

Men kim. Om du inte äter så kanske det är därför du mår dåligt??? Du skriver ju heela tiden att du är trött och mår dåligt? Ät människa! Ät även fast du inte har lust att äta! Du måste ju ha energi :)) du måste prova att äta iaf. Annars så får du räkna med att du inte har någon energi?;p

2012-06-13 @ 09:45:58
URL: http://emilssonidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0