Lördag

Spännande morgon.
Regnet öser ner och Swea är drygare än någonsin! Tycker synd om våra grannar haha. Hennes skall skär värre i öronen än ett brandlarm..

Vad ska man sysselsätta sig med idag då tro? Ska reeegna i all evighet nu, så blir en hel del blöta utevistelser med hundarna. Sen inget annat hehe ;p
Spela lite cod kanske? Men ja vet fan inte om jag får igång spelet själv ;) värt ett försök.
Tobbe är ju inte hemma på fm. Möte på klubben och sen ska han jobba på magrutorna som kommer ge mig fet ångest över hur otränad jag själv kommer se ut brevid han i sommar ;)

Ser ut att bli en härlig vecka nu.....
Glad jag inte ska till enskär iaf, känns inte som det är väder att vara utomhus dagarna lång riktigt än. 4 grader just nu liksom. Kalasväder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0