Kväller

Vilken herrans lång och tung dag, på mer än bara fysiskt sätt..

Vart mer än 11 trappor, och lunchen hoppade jag över för att slippa åka i onödan med bilen. Va lite halvskakig på slutet.

Tobbe gjorde mat när han kom hem från jobbet. Skönt att jag slapp allt med det faktiskt, somnade en sväng på soffan :p
Efter mkt övertalning följde jag med ut till mohed för att åtminstonde få se min BF. Men kände mig rätt överflödig där, inte mkt till hjälp så hade inte Poppe vart där hade jag haft sjukt tråkigt.
Enzo plurrade ju också i ett försök att få tag på sin pinne, så när Poppe skulle dra åkte vi med hem. Två frusna själar båda vi två.
Nu ligger vi nyduschade på soffan och ser på Fools gold.
Tur man får lite ögongodis så här innan läggdags, i brist på BF. Yum


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar vara väldigt ensam.

Förstår inte varför han inte vill vara med en så snygg&söt tjej :)

2012-06-14 @ 01:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0