Fredag

Ja äntligen är fredagen här!
Dock är jag några timmar ifrån min önskan igår, att vara på den sista trappan på sista jobbet ;P
Men det är fan nära nu! :D

Igår så åkte ju jag och mamma och fixade med släpvagnen fylld av hö och bajs...
Började med att inte få fast skiten på bilen, rätt tung vagn och uppförsbacke och  ja, de va svårt.
Vagnen fastnade under bilen, så den hakade liksom inte på kroken, utan bara låg över den och fast under skärmen på bilen så körde man framåt åkte vagnen med haha. Men de hade nog inte räckt att åka så till skroten så de fick ju lösas. Jag slet av mig tröjan och körde en hulken och knuffade bak vagnen medans mamma försökte haka på den på kroken. Tillslut gick det.
Väl på skroten kände man stanken redan innan man öppnat bildörrarna. Gissar att det fortfarande kommer lukta lite bajs i bilen idag ;P
Skottade iaf av de där jäkla lasset, fett tuuuuungt så va helt slut i ryggen efter det.
Sen åkte vi till Gth och spolade av vagnen med högtrycken och lite diskmedel. Ny och fräsch vagn ;)

Vart ett stopp på Lidl med mammsen sen innan hemfärd. Köpte lite candy till min hårt tränande och godissugna pojkvän, snäll som man är ;)
När jag kom hem sen så stog han också höll på med maten. Han hade Nästan koll på läget, men bara nästan ;)
Nä men det blev jättebra, riktigt gott faktsikt. Lax i ugn med en skitgod sås på. Yummi!
Efter maten blev det en film, eller 2 faktiskt. Den sista var riktigt bra. Man on a ledge, Se den :)

Idag så vaknade man upp med en jävla nackspärr! Tack som fan liksom. Men hoppas det går att jobba utan att titta åt nått håll, för de kan jag inte haha. Bara rakt fram, och liite åt höger. Sen tar det stopp.
ajaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0