Fredag

Alltid skönt att börja dagen med att vara arg..

Igår jobbade jag hela dagen, mkt trappor :P
Kom hem, väntade på tobbe som kom hem och satt i soffan en lite stund innan han drog iväg igen.
Alltid lika roligt att säga hejdå vi hörs sen och få gå och lägga sig ensam.
Inga roliga tider nu inte :P

Vaknar, går ut med Enzo och ser att de här jävla schools out har spärrat in alla parkeringar under natten. Inklusive alla bilar som redan stog där! Hur ska man komma ut tänkte dom? Och vart i helvete ska vi som bor här parkera när vi kommer hem efter jobbet sen?!?!?!?!?!? Jag som inte ens jobbar till 4 idag kommer ju komma hem långt före alla andra som har tagit de enda parkeringarna som finns kvar, och då står också deras bilar kvar tills de slutar jobba vid 6 ungefär. Så ja inte vet jag hur fan jag ska kunna komma hem sen.....
Parkera på resecentrum och gå hem ( eftersom det bara är 2 tim på varenda jävla ställe här i stan ) eller åka och ställa mig i skogen nånstans och vänta på att kl ska bli 7 så jag kan åka hem och leta en parkering och upptäcka att ändå inte finns några och sen få ett raseriutbrott och köra sönder hela schools out. Typ så ARG är jag idag!

Den här jävla dagen kommer sen fortsätta att suga röv eftersom min pojkvän som inte har vart hemma på heela veckan, inte kommer vara hemma idag heller ( har jag fått se i ett tjusigt inlägg på fejjan ).......
Nä men jag börjar bli van att vara sambo på egen hand så varför inte köra ikväll med.

Bajs på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0