Fredag

Äntligen fredag!
Men oh my, vilken jobbig dag jag har framför mig..
Är så slut i ryggen, och Kroppen! som man bara kan vara. Ja är så nära mördad man kan vara men ändå lever jag, eller nja. Men jag trivs inte just nu haha.
Mycket trappor idag, och vet inte riktigt vart jag ska städa eller Hur, eller med Vad, så vet inte ens om jag hinner ta någon lunch :P Mycket jag inte vet, men de jag vet är att när sista trappen är gjord kommer jag må som en prinsessa ;)

Igår efter jobbet så tvättade jag undan en hel del tvätt här hemma. Nästan allt faktiskt. Riktigt skönt!
Amanda och jag åkte ut och kikade till hästarna mitt i tvättningen med.
Stog ett badkar i (nya) hagen men de va tomt på vatten eftersom det inte fanns någon plopp så de som hade regnat i rann ju bara ut igen. Så vi kånkade dit ett kar från den gamla hagen, och jäklar vad törstiga dom var.
Och stackars Izor haltade jättemkt så han kunde knappt gå stackarn :( Undra vad han har gjort jag, hoven va jättevarm. lillgubben.

Fortsatte med tvätten när jag kom hem igen, sen gick jag och handlade lite till middagen.
Tog en dusch och började med maten, förstökte verkligen vänta tills tobbe kom hem från träningen. Höll maten varm läänge, men han va ju så sen ;P hehe han satte sig väll vid bordet typ precis när jag hade ätit klart så jag väntade läänge ändå ;P Blev en film sen, inte så jättebra så jag somnade nästan. La oss innan filmen va helt slut, för jag va slutare än filmen ;P

Nä dags att rycka upp sig för en mördardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0