Fredag

Helg igen då!
Jävligt skönt att vila från jobb lite. Min rygg och nacke gör så ont, och jag är helt utmattad.
 
Kom hem strax efter 3 idag, han bara sätta mig i soffan typ så kom Tobbe hem från jobbet med.
Men inte för att stanna då, bara byta om och åka till Mohed.. Får se hur mkt jag får se av honom den här helgen :P 
Jaja, börjar vänja mig vid de här upplägget av samboförhållande så.
Hade vart trevligt att laga mat tsm och äta tsm, fredagen till ära. Men jag orkar inte laga åt bara mig, så skiter i det hehe.
Tur jag har mkt cola hemma, och en film incoming. Överlever nog den här fredagen med solofredagsmys, i morgon är det lördag. Då ska jag börja med att sova ut ( om inte mr T har ett alarm som väcker mig då iofs )
Sen ska jag tvätta. Är ju typ bara på helgerna som de finns lediga tider, för då vill väll alla andra som bor här vara ledig från tvätt och städ.
Tvättar gärna på helgerna ja om de betyder att jag får vara ifred i tvättstugan och inte ha massa idioter som hänger sin tvätt på min tid... Bara för de tvättar väll Amore imorgon ;)
 
Nu är min film klar! Ha en trevlig fredag allihopa. ( alla mina många läsare hehe ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0