Onsdag

Halva veckan är snart passerad. Känns helt okej, men ja har det tygnsta dagarna kvar hehe :P
 
I söndags så hade vi mysdag, veckohandlade och sen spenderade vi resten av dagen i soffan typ :) Det behövdes.
Måndagen bestod utav jobbelijobb, gårdagen likaså. typ halvdagar, men undantag för måndagen som blev lite längre än den brukar eftersom jag hade 4 km källargångar att städa också...
Igår efter jobbet så åkte jag och solade med mamma, Nelly och Erik. Varmt som i helvetet, och blev inte så jättebrun heller men de är ändå skönt att få sola lite. Lär ju knappast få sola på riktigt den här sommaren liksom. Har ju typ inte vart fint väder en enda helg, och är de fint så blåser det så man vill ju inte gärna klä av sig då heller :P riktig skitsommar än så länge.
På em sen så skulle jag och Nelly på nån kurs på Kents så hon får övningsköra med mig.
"Nån timme" sa mamma att det skulle hålla på, men så va ju inte fallet. Utan de höll på i över 3 timmar! Nån va ganska irriterad igår kan jag säga. Han ju inte ens äta middag liksom.
Riktigt tråkig kurs med.. Undra hur många som faktiskt gör sådär som dom sa liksom :P Gjorde ju inte saken bättre att när vi satt oss så såg vi efter ett tag att alla de andra hade nån form av mapp med böcker i. Men inte vi ?
Så jag gick ut och frågade hon som prickade av oss om man skulle ha böcker, så sa hon "nej bara Handledarna". haha kul att alla trodde att jag också skulle ta körkort, med andra ord att jag och Nelly var lika gamla. Kursledaren frågade ju alla "eleverna" sen med hur gamla de va 16-17 liksom, och frågade även mig haha. Nä men de e kul att man ser ut som en unge fortfarande.
 
När jag väl kom hem efter allt så hade babe gjort Viva la Amanda och så drog vi ett serieavsnitt :)
 
Idag har jag mycket jobb framför mig. Har avverkat Kappahl men drog hem och tog en tidig lunch så jag kan jobba på så mycket jag hinner sen. Ju mer jag tar idag desto mindre har jag i morgon. Och eftersom jag enligt schema har nästan 10 timmar i morgon, plus bilåkning mellan ställena så tänkte jag satsa på att hinna med ganska mycket idag ;P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0