Tisdag

En sån dag.

Har knappt sovit inatt heller, sjukt irriterande. Är trött dygnena runt, men kan ändå inte somna. Inatt så mådde jag så sjukt illa så va de enda jag kunde tänka på, de och att jag måsta somna innan filmen var slut :p gillar inte när det är tyst.

Uppe tidigt idag för att åka på samtal :p
Hem och gjorde frukost efter det, te och mackor :) åkte till Gth senare och fixade med tobbes bil. Eller började med att åka till OK och köpa special olja, för 900! Billigt och bra .
Men nu är bilen lagad, plus servad så det är ju bra :) bara fläkten kvar nu som spökar men för de måste den lämnas in :p

Slapp åka till stallet idag, riktigt skönt att få en paus ibland :) så jag och Amanda åkte och solade istället och nu är jag hemma igen. Bli nog att starta en film och försöka sova, har sån vidrig huvudvärk så vill bara slockna :p

Saknar mina snuttar, inte ens Enzo är här :(


Kommentarer
Postat av: Ida

Just nu mår jag sjukt illa också ..... Fy fan för de

2012-01-10 @ 22:33:57
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha ja så är det ju! exakt så! förstår inte hur vi människor tänker ibland ;D

2012-01-11 @ 12:19:04
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0