Onsdag

Goddag.
Vilken uuuunderbar dag. Njet

Igår så rullade vi in höbalen, skönt att ha det gjort. Skippade det i måndags eftersom det regnade så mkt.
sen spenderade vi typ hela kvällen med att glo klart på serien Terra Nova. Så nu var ännu en serie förbrukad som vi måste invänta nästa säsong på. Så ja, ni har vi ingenting att göra förns producenterna får fingrarna ur röven och gör fler avsnitt, eller att någon kommer på en ny serie.
Filmer är det ju typ slut på.. Roligt att hela ens liv kretsar kring serier eller filmer.. Men vad finns det annars att göra?

Blev iaf sent igår, och så klev jag upp tidigt i morse för att släppa ut hästarna. Mockade och gjorde klart allt, och sen hade jag tänkt åka och jobba idag. Men hade så ont i magen så gick och la mig istället.
Har röjjt undan lite här hemma nu, måste ju ha nånting att göra.
Har öven stoppat in två maskiner med tvätt, tre till som ska tvättas efter det.
Gud så kul, verkligen ler inombords när jag får gå till tvättstugan :P

Ska väll åka och handla också, en grep och schampo o grejjer. Kan ju vara bra att ha eftersom ja tänkte tvätta håret idag. Det är verkligen dags för det nu :P

Ja, det är väll hur min dag ser ut.

/Lilla Pigan på Köpmantorget 2B   ( inte nå irriterad att den andra som bor här ligger och spelar tvspel )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0