Onsdag

En dag närmare Helg!

Har sovit som ett arsel inatt, vaknat och trott att jag sett saker osv. Även drömt så jävla hemskt, vaknat i panik. Och nej de va ingen "mardröm" som i skräck liksom. Utan en annan sak som också ger mig panik..
Så jävla jobbigt innan känslan släpper, innan man känner att det var bara en dröm och det är inte så på riktigt.
Uscha, hatar dessa drömmar. Och de kommer ganska ofta konstigt nog :/

Skulle städa på gth idag var planen, får se hur mkt jag hinner. Ska väll pallra mig dit strax, men kom på att det fattas grejer som ja behöver att städa med så kanske blir tvungen att göra det i morgon.
Har vart så seg och mått illa idag så har inte orkat tagit mig dit än. Har inte kunnat äta nått förns nyss heller, och det är inte så smart att åka dit och städa på tom mage. Man orkar inte många minuter ;P

Vi ska rulla in höbalen idag med, alltid lika roligt. Se pengarna rulla iväg... Det är dyrt att ha häst, speciellt två, vilket jag Nästan har just nu. Ibland känns de som jag borde sälja henne, men det kan jag ju inte göra. Stackarn är ju så gammal, hon måste få stanna där hon känner sig Hemma nu tills hon inte lever längre. Men frågan är om hon inte skulle ha en shettis eller nått som sällskap istället, som inte äter så mkt.. jaja, tankar taknar.

Kollar på Djurräddarna på nya Zeeland nu, och fan va arg man blir.. Jag hatar fan människor jag, vilket pinsamt släkte. Nu var det någon som hade lämnat ett gäng hundvalpar ute på nån parkering. UTAN deras mamma, och en av valparna hade ett brutet ben också. Och som om inte det vore nog så var de bara 3 veckor gamla, vilket gjorde att de fick avlivas fast dom såg ut som dom kunde ha klarat sig om någon tog hand om dom. Vilken jävla människa har gjort det liksom? Är det så svårt att ta ansvar för sina djur ?? herregud, det Skjuts för lite helt klart.

Åh nu blev jag upprörd. Torsdag i morgon, jihoo :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaa äntligen torsdag!!!



Vad var det du fick sån panik över? Vaknade inatt jag med utav att jag grinade som fan. K hade en affär med "Simon" hhaha helt sjuuuuukt!!

2012-01-25 @ 20:08:47
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är verkligen hemskt. Hatar sådana drömmar. Jag blir helt seriöst orolig att det är nått irl. Alltså att drömmarna är sanna. :/ känns skit jobbigt speciellt när jag lyckas komma bort ifrån allt vad svartsjuka och sånt är... Men nu trillar jag väl dit igen



Ja det är i allafall min favorit dag haha. Dels för att jag tränar då och för att karln kommer hem! Hihi. Hur gÅr det för dig med att vara själv i veckorna?

2012-01-25 @ 21:14:36
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0