Måndag

Ännu en helg som har passerat :P Jäklar va dagarna går snabbt nu för tiden. Det smäller bara till så är det nog sommar igen! :) jippi

I fredags så skulle vi ju ha tjejkväll, färga lite ögonbrun och spela kinect. Idah hade med sig Jonas gamla xbox som vi då hade tänkt använda till kinectet, men efter mycket om och men fick vi ge upp. Jävla skitgrejjer, gick verkligen inte att få igång skiten. Vad hände med spelen där man  bara behövde köpa ett spela, och sen stoppa i skivan och bara spela!? Nä nu måste man logga in på liven, och inte fan gick det. Skitgrejer haha. Så blev inge kinect för oss, vi spelade Ryktet går istället. Kul det med :) Sen kom två fulla pojkar förbi. Robin och Putte, som av någon anledning trodde att vi också festade hahaha ;P
Vi klurade ihop en plan att vi skulle dra ut till Blågårn och skrämma grabbarna lite, men när vi väl kom dit så ser vi att Jonas och Tobbes bilar rullar ut från gården haha. Så blev ju inge av med det :P

På lördagen sen så sov vi rätt länge, eller jag va uppe tidigt först för att släppa ut hästarna men jag gick och la mig sen igen när jag kom hem. Va ganska seg hela dagen sen, men kl 5 så åkte vi ut till Tobbes föräldrar för lite middag och sällskapsspel. Självklart ägde jag ;) hehe Rappakalja är tydligen min grej ;)
Men det var trevligt :) Svängde in på coop för att köpa dricka och popcorn på vägen hem och sen höll vi oss vakna till typ 2. vi tänkte att vi skulle vara trötta på söndagen eftersom vi måsta lägga oss tidigt så tobbe orkade köra på natten.

Klev upp 7 på söndagen, och sen var det bara att kämpa med att hålla oss vakna. Det var inte lätt kan jag säga, herregud vad trött jag var. Fick cp huvudvärk på eftermiddagen också som höll i sig till kvällen. Efter bingolotto gick vi och la oss, tidigast ever haha.

Nu är man ensam i några dagar igen då.. Har kollat på Ceasar idag jag, och känns som jag ska ta tag i Enzo. Vi planerar ju att skaffa en till hund, en stor, till våren. Så kanske borde vara en ide att ta tag i Enzo först ;P
Nu är han så jävla speciell så frågan är om det går ? haha
Ha vill verkligen inte lyssna, han ser ut som han vet precis vad jag menar, men när jag tex ropar på honom att han ska komma, då tittar han på mig och går bara åt ett annat håll :P Kommer inte ens om jag mutar honom med godis? haha Men jag ska försöka ändå, det måste ju gå? Han är ju så otroligt smart, faktiskt. Lite för smart ibland känns det som :P
Har även kollat på utbildningar, jag vill verkligen utbilda mig, och få ett jobb. Men finns ju inga utbildnigar häromkring, och jag tänker inte flytta igen.. blää, drygt att vara arbetslös................

åååh måste kommentera programmet Unga mödrar. Herregud vilka äckliga ungdomar det finns i Danmark :P
En "familj" eller par, ska snart ha barn. Och deras lägenhet är så jääävla äcklig, dom röker inne och ser allmänt skabbiga ut. Har en katt instängd i rummet som ska bli barnets, och den skiter och pissar överallt :S Så dom ska göra sig av med den för den är ju inte rumsren, dumma katt.... Den får inte ens vara utomhus! vartfan ska den pissa då?? idioter. Hunden dom har ska dom också göra sig av med, för den kanske biter barnet? Men om man verkligen gillar sin hund så kanske man kan prova att uppfostra den, bara liiiite iaf ?
Killen ber hunden att sitta ner, men istället så hoppar hunden upp på han med tassarna, en stoor hund. Och han säger, ja du satt ju inte med de här duger också, typ !? hahahaha ååh, stackars unge som får dom som föräldrar, allvarligt.. Kan dom skaffa barn, då kan jag bli Mother of the year jag med :P

Nu ska jag ut med Enzo, hörs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Prova att sätta en spårlina på Enzo så han kan röra sig långt ifrån dig men du ändå kan rycka till lite försiktigt i linan om han inte kommer när du ropar och sen självklart ge godis när han är framme? :) Jag gjorde så med min hund när han var valp :) Och sen körde jag även sådär att jag sprang åt andra hållet och tjoa och stojja som att ja hade jätteroligt utan honom, då kom han som en skjuten kanon! :P Tåls kanske att provas iallafall? :)

2012-01-29 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0