Måndag

Måndag igen då, alltid lika trevligt! Nja

I helgen har det iaf hänt en del, den gick jäkligt fort ;p torsdagen var iaf lugn, vi åt middag och myste på soffan, och fipplade med photoshop till 1 då vi skjutsade hem malin från krogen. sen på fredagen så var vi bjudna på middag hos Tobbes kompis som inte bor här längre, vilket betyder att dom inte träffas så ofta. Va fler folk där med, alla jättesöta och herregud vilken mat! Som att äta på lyxrestaurang. Riktigt trevligt :)
Vi fick åka lite tidigare därifrån, vi va nyktra också vilket de andra inte var ;) men vi skulle ta in hästarna, och när vi kom hem kom Malin och Gandalf förbi och kollade på film :) synd att filmen sög pung ;)

Lördagen spenderade vi sen med mer photoshop, och på kvällen sen kom Jonas och käkade middag med oss. Plankstek gjorde vi, riktigt fint :) Jonas fick spritsa mos också, en kul upplevelse för lilla Jonas ;)
Efter maten tog jag in hästarna och när jag kom tillbaka va Malin här också så det blev kinect spel hela kvällen lång :) mycket skratt och värkande kroppar ;)
Söndagen blev lugn sen, Bingolotto och film :)

Idag då, jag och Amanda har faktiskt vart ut och ridit :) duktiga vi är. Synd att de va så kallt bara, får klä mig bättre nästa gång ;p
Längtar till torsdag nu, så jag får hem min sötis. Tur han inte läser min blogg för jag fick inte lägga ut den här bilden igentligen ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Gandalf?! Heter människan så?

2012-01-16 @ 22:21:01
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0