Lördag

Hello! Vilken trött människa jag är nu för tiden :p igår fick jag ju ändå sovmorgon, till 9,15 ;) vi hängde på hallen hela dagen igår. Förutom en lunchpaus när damerna spelade. Hundarna behövde ju kissa och sen mötte vi upp krotan på Sibylla. Va hungrig som ett djur då ungefär, så svullade ju tills ja fick ont i magen. Begåvat :p tillbaka till hallen sen för mer matcher. Och måste säga att den mest spännande matchen hittills är den mellan stugsund och Söderhamn. Vore så skönt om nån kunde sätta dom jävla nöjdögonen på plats faktiskt :p

"vi gjorde ju mål, Jubla!"
En kommentar från en spelare i Söderhamn. Aningens pinsamt?

Klev ju upp tidigt idag, och när jag skulle åka till stallet så hade jag punka på bilen :p oh happy day. Hade nyckeln till tobbes bil i fickan, men dom rutorna var inte att leka med.. Typ 20 min i skraptid... Väl i stallet så upptäckte jag att vattnet inte funkade i boxarna, också kul :p dagen började bra.

Fick frukost av hjärtat när jag kom hem iaf, och sen åkte vi och köpte hinkar till stallet, och korn :)
Åkte till hallen igen för att se bergviks match, och vilket kaos det va. Tyckte synd om dom faktiskt. Sitter och väntar på att damernas matcher ska bli klar nu, så jävla tråkigt att titta på.. Händer ju fan inget, och dom behöver Inge semi grej heller för dom är ju så nära så man vet ju redan vilka som är dom som kommer vinna :p men men, bara typ en timme kvar innan herrarna ska spela, då kan jag ställa mig upp igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0