Tisdag

Kan väll börja med att kommentera det sjukt onödiga snöfallet som kom inatt. Är så soligt och varmt nu så de sprutar smältvatten från taken. På riktigt alltså, det stänkte i ansiktet på mig när jag gick längs med huset. Hoppas det var sista gången det snöa nu, vill ha vår !!

Vill ha hem min sambo nu, på en gång faktiskt. Enzo va ju så läskig igår så nu vågar jag knappt sova haha. Efter stallet så gick han och tittade mot öppnaspisen och morrade och skällde :s flera ggr med, han liksom gick från soffan till köket flera ggr och tittade mot öppnaspisen medans han gjorde det. Han smög även fram dit en gång, såg skitnervös ut, nosade lite och sen gick han därifrån :/ är lite nervig nu eftersom han gjorde en liknande sak i torsdags. Han hoppade till i köket och stirrade upp på köksbordet?! Va ju inget där..
Rädd ja

Ska åka till Gth nu och jobba lite. Kul.. Nja, måste betala räkningar med men vettefan hur det kommer gå :( har ju inga pengar på kontot efter torsdagens operation.. Jaja får se hur jag aka lösa det :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0