Onsdag

Goddag!

Sov hyffsat inatt faktiskt, när jag väl lyckades somna :p klev tom uppe före posten anlände ;)

Nyss hemkommen från en långpromenad med Idah. Skönt att komma ut och röra på sig men trodde jag skulle spy i början. Mådde så sjukt illa och världens huvudvärk. Kände mig som i söndags typ :p men de släppte lite när vi va ute :)
Enzo va inte lika glad över promenaden dock. Han blev då blöt och smutsig stackarn. Och när jag böjde mig ner för att kolla varför det hängde massa slem runt munnen på honom så försökte han klättra upp i mitt knä. Ingen knähund i vanliga fall haha, men när han är blöt och äcklig då går det bra ;)

Äcklet är nu nybadad och lycklig iaf :) hatar ju att duscha så blir alltid massa cpryck när han är torkad sen ;) gofis

Nu aka jag chilla lite, mitt mående börjar krypa tillbaka nu känner jag. Kanske skulle ha stannat ute :p


Kommentarer
Postat av: Ida

haha juuuust de!! det kommer jag ihåg, jag tror minnsan att jag var med på den :p eller inte var med och hoppade men var med din mamma och dig dit :p



JA det skulle vara hur kul som helst! får se hur det kommer gå. får henne knappt i form utomhus men direkt på bana eller ridhus så kan jag arbeta henne :p haha skit tråkigt att det inte funkar i skogen men men ;D<3

2012-02-29 @ 17:55:00
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0