Onsdag

Ohej vilken seg dag.
Har vart sjukt trött, och lite annat också..
Sov inte så bra inatt heller, oväntat. Tankarna man har innan man somnar är inte så hälsosamma om man säger så. Jag har även lite svårt att somna om ja inte fått mitt dagliga "gonatt sms" hehe. Men man är ju känslig också ;P

Har iaf fått hjälp av Amanda och Nelly att frakta spån till stallet. Borde klara mig på två säckar i två veckor tycker jag ;P Annars blir det jobbigt :P
När jag åkte till stallet så hittade jag några gamla skivor som jag lyssnade på, eller jag hann ju inte lyssna på alla haha. Men iaf, på en skiva som är från 2007 så är det en låt som påminner mig jätte mkt om Steppen.
Jag minns hur ledsen jag blev när jag åkte runt och lyssnade på den sommaren efter studenten. Lillpluppen.
Fattar inte hur jag kan ha så starka känslor för en Häst fortfarande efter 5 år!
Vi hade nått speciellt, jag och Steppen ♥ Hoppas han har det bra, han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Kom en liten tår idag med när jag hörde låten, de va ja lite oförberedd på, men men.
Gammal musik och glida runt i en bil kan få fart på tankar och känslor, oftast så älskar jag det men just idag var det lite jobbigt.

Miss you



Nu ska jag försöka sova, en dag i morgon också så man ska orka med..
Gonatt


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad var de för låt? Och är du med bäbis?!

2012-02-09 @ 22:29:24
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0