Måndag

Godkväll!

Måndag igen, ifall någon missat det ?

Lördagen blev iaf lyckad, det var riktigt trevligt att festa loss lite med gamla Ligan :) Vi träffas ju inte så ofta längre, inte så mkt partyprissar av oss ;P
Men nån gång ibland är det roligt att gå ut och skaka den lurviga :) Synd bara att jag (trots att jag inte drack nå mycket alls) blev ganska så packad och spydde när jag kom hem på kvällen. Och även istallet morgonen efter haha. Pinsamt, Jaaaa! Snart 24 basst liksom.. Men en liten tröst var ju iaf att Jonas också spydde på morgonen ;) hehe

Söndagen blev iaf sjukt lugn, vi åkte iväg och bakiskäkade på pizzan i Stugsund och snackade lite happenings från kvällen innan. Trevligt :)
Sen blev det mys hemma bara :)

Alltid lika tråkigt att bli lämnad på söndagnatten, men men. Thats life. Kunde knappt sova efter det så hoppas jag får sova bättre inatt :) Snart Torsdag igen, så får man se det! :)

En sak som gör mig glad att tänka på (förutom att det "snart" är Torsdag då ;) Är att nästa vecka så Börjar Greys Anatomy och Despan igen! Oh Happy day!! :D



Snart läggdags tror jag, till en söt film om två tigrar :) Miss my Honey ♥

 


Kommentarer
Postat av: emilssonen

yay, det går att kommentera igen! det var en rolig kväll! :) skall göras om snart!

2012-02-27 @ 22:04:48
URL: http://emilssonidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0