Lördag

Godmorgon!
Äntligen helg!
Synd bara att man är helt slut för att man knappt kunnat sova inatt. Har såååå ont i ryggen så ja typ dör. Nackdelen med mitt jobb :p

Uppe tidigt idag iaf. Har hunnit med stallet och en promenad med Delta så hon fick träna lite. Och snön fortsätter att bara ösa ner, är de inte likt så säg.
Det är Inge fel med lite snö över jul men de räcker nu va ;p

Idag får jag se vad som händer. Eventuellt träffa Emelie om hon inte har ändrat sig ;) Tobbe jobbar ju han, duktig som han är. Jaja, inte tänker jag göra många knop idag iaf ;p

Måste bara skriva om en sak som verkligen Stör mig!
Personer som skaffar barn som att det vore leksaker eller nått!?
Personer som skaffar barn innan man ens bor med den man skaffar barn med, ingen av personerna har jobb osv.
Finns alltför många sånna personer här i stan, och det är så synd om barnen. Varför ska man ha så brottom för? Vem ska försörja barnen? Vi som betalar skatt? Mor/far föräldrarna??
Kan man inte ta hand om sig själv, hur ska man då kunna ta hand om ett barn?
Sjukt hur lätt det är att bara skaffa en unge för vissa och sen dom som verkligen vill och kan ta hand om ett barn kanske inte kan få på egen hand, typ homosexuella. Har hellre två stabila arbetande bögar som föräldrar än två unga personer som knappt har livet ordnat för sig.

Så nu fick jag det sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0