Torsdag

Torsdag igen då, och helvete vad jag är tröööött. Skulle helst av allt vilja sätta mig och grina typ så trött är jag..
Efter 5 timmars trappstäd i går, så är man ju ganska död faktiskt.
Och idag ska det fortsättas med, men inte 5 timmar hoppas jag eftersom jag redan jobbar 4 timmar på "mina" ställen på fm. Hade sett fram emot att bara ha mina ställen i morgon, eftersom jag mår så sjukt dåligt.
Igår bröt jag nästan ihop för jag fick så himla ont i magen. Varje gång jag drog in snor ( ja är sjukt snorig så måste ju ) då högg det till i magen. Och jag kunde inte böja mig ner för om jag knölade ihop magen gjorde det ont med. Det va inte så nice :(
Men så länge jag inte spyr så kan jag ju inte tacka nej till jobb fast jag inte orkar, måste ju få in lite timmar så jag får pengar :) Bara att svälja min nutrilette och härda ut ;)

I morgon är det fredag iaf, och sen är det HELG ! Kommer väll somna direkt efter stallet på fredag och sen är det städning och tvättning som står på chemat på lördagen. Hoppas jag hittar nått att hitta på efter det på lördagen.
Det är när man sitter hemma Själv, en Lördag som man inser att man inte har nå socialt umgänge.. hehe
Ganska patetiskt ;P Önskar mina vänner bodde närmare, har ju inte direkt råd att åka och hälsa på och hade ju vart enklare om man bodde närmare så kan man ses över dagen bara som normalt folk :)
Saknar dem faktiskt sjukt mycket. Tur att dom finns kvar fast vi typ aldrig ses :)

Förr i tiden satt man ju liksom Sällan hemma en lördag. Det var alltid Party Party liksom när man levde singelliv. När Alla levde singelliv. Men vi har glidit ifrån varanda den närmaste tiden tyvär, otroligt tråkigt att en liten grej ska kunna föstöra sån fin vänskap, eller vad jag har ansett vart en fin vänskap iaf.
Otroligt depp faktiskt.. Men är inte lika ledsen över de längre, i början var det jättetungt, otroligt besviken liksom.
Men man var väll inte så viktig som man trodde så då är de ingen ide att hänga läpp över det nått mer.


Kommentarer
Postat av: emilssonen

menar du inflyttningefesten?

2012-04-26 @ 09:48:24
URL: http://emilssonidah.blogg.se/
Postat av: Ida

Vem var den vänskapen med? För om det var riktig vänskap så hade man inte vart långsint! Då hade man förlåtit och gått vidare!! Punkt! Haha. Jag har inte ens nån aning om vad det handlar om men det är så jag anser det i alla fall.

2012-04-26 @ 13:55:28
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0