Tisdag

Uppe med tuppen för ännu en dag fylld med work.

Gårdagen va hektisk. Jobb jobb jobb, och eftersom jag inte kunde få i mig mer än en halv macka till frukost var jag rätt skakig i benen efter två timmar på första jobbet.. Blir så trött på mina matvanor, Fattar inte varför det ska vara så svårt att få i sig frukost före jobbet som normala människor. Jag har ju inte tid att äta nått mellan de två jobben jag har innan lunch heller, det är ju bara snabbt som fan att ta sig till nästa ställe eftersom jag inte är skitsnabb så ligger jag väääääldigt sällan (aldrig) före i tid haha.

Efter sista jobbet igår, trapphusen så åkte jag till gth och därifrån åkte vi och hämta björte sen som skulle hjälpa oss smed två höbalar. Så nu står en inne i stallet och en nere vid hagen. skönt
Sen fick vi lasta tillbaka massa pallar på släpvagnen som tydligen låg där innan vi tog den och som kevin kastade av för att tömma den liksom. Så det var bara att snällt lägga tillbaka pallarna, och det var inte nåååra.
Sen hem och byta om, kasta ihop lite snabbmat, potatismos och sås hehe. Var ju hungrig som ett djuuur.
Sen drog vi ut till Kjellströms för att fira Nisse som fyllde 17 år! :) Trevligt trevligt.
Stannade där till typ halv 8, och då resjade vi ut på coop för att handla, och sen följde mamma och Nelly med mig till stallet eftersom det blev så sent.

Gick och la mig direkt när jag kom hem jag. Sjukt trött, men inte är jag nå piggare idag för det :P
Vaknade jättetidigt imorse av att det smattrade härligt mot rutan. bläääää, då var den dagen förstörd.. 
Är så otroligt tröttsamt att det är sånt grått och tråkigt väder heeeela tiden. Och inte ser det ljust ut heller, ska vara lika kallt och jävligt och blött i minst en vecka till. 
Skjut mig liksom. 

Jaja, tisdag nu bara 3 dagar till helg. 
Eller 4 igentligen, eftersom den här dagen knappt börjat än.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0