Söndag

Snart är den här helgen över. Den har gått anfräts för fort tycker jag! Men det är nog för att jag har jobbat och haft en riktigt ledig dag, idag alltså.
Är så trött hela tiden så vi kliver upp tidigt på mornarna och hänger som zombies tills de blir kväller. Korta dagar alltså fast man kliver upp tidigt.

Igår så passade vi iaf på och ha lite eget firande av mig eftersom jag fyllt år :) vi åt god mat och jag fick lite presenter :) avslutade kvällen med efterrätten Vivala Amanda och lite Alcatraz. Somnade som en sten mitt i serien ja haha ;p men de va en mysig dag :)

Idag va man ju också uppe tidigt. Till stallet först och sen när jag kom hem så mötte jag mina boys i dörren så stannade ute med dom. Då kom Björn och Jackson och gick också så vi satte oss vid ån och snacka skit i solen :)

Har sett några mer avsnitt av Alcatraz och just nu är Tobbe och byter däck på sin bil. Skjutsade han och hämtade den och på vägen hem stannade jag till på hällåsen och släppte lös Enzo lite :) kasta lite pinnar och träna inkallning i det fina vädret :)

Dags för Honey att komma hem nu tycker jag så vi kan fortsätta se serie ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0