Onsdag

Ja halva veckan har typ gått nu.

Har jobbat idag, och knappt sovit inatt heller så är ungefär lika trött idag som jag brukara vara.
pepp
Har iaf smygstartat lite städning av vårt hem, men orkar inte ta allt. Det som är lämnat efter festen i lördags får vi hjälpas åt med i helgen. På fredag är det ju dags för en ny fest så det är väll läge att de är rent och fint då.
Förstår inte hur jag ska palla med två helger i rad, de va ju fan ett år sen sist haha.
men är det Påsk så är det. Hoppas bara att jag lyckas få någon som kan släppa ut hästarna åt mig på lördag annars kommer jag får ta en tidig promenad till stugsund, walk of horse ( istället för Shame ) hehe ;)
I hope not..

Ja annars då, är fett sugen på chips! Men kan ju fan inte äta chips jämt. Inte läge att dubbelhakan redan täpper till andningsvägarna om jag ligger i soffan och försöker se på tvn. Chips lär ju knappast göra saken bättre haha.
Så nä det blir inga chips förens på Lördag, då jävlar ska det frossas!
Ikväll kommer Tobbe hem, vilket lyx för honom att han får låååånghelg. Själv ska man ju jobba i morgon åtminstonde, och de va tal om helgen med men har inte hört nått mer om de så får se i morgon. Huvudsaken jag är ledig lördag, sen är det väll sak samma. Får ju ändå ingen sovmorgon eftersom jag ska släppa ut hästar så då kan jag lika gärna jobba och tjäna lite cash när jag ändå är uppe ;P

Har verkligen tråkigt nu märks det ? Men är för trött för att göra något åt det haha.

Tagga för Greys ikväll, wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0