Onsdag

Ännu en dag i jobbets tecken, och snuskvädrets........
Inte nå deppigt att titta ut genom fönstret och inte ens se staden man bor i ?! Ja ser träden på parkeringen precis nedanför, men mer än så är det inte :P

Idag kommer jag ju jobba en hel del, så kommer väll vara död ikväll. Är lite halvdöd redan nu :P
Ska nog göra mig en nutriletteshake till frukost. Ska börja prova de till frukost eftersom jag har så svårt att få i mig nått på morgonen och det är inte så kul att vara svimfärdig på jobbet i 4 timmar innan man får äta lunch :P
Så en shake med chokladsmak är nog lättare att få i sig, eftersom man dricker det.
Så kanske man blir smal också ;) hehe

Nä jag skämta bara det är inte därför jag dricker det, men en nutrilette till frukost måste vara bättre än ingen frukost alls, jag äter ikapp senare under dagen antagligen eftersom jag inte direkt har råd att äta nyttigt. Ris och sås haha ;)

Gud vad depp jag är över helgen då. Jag vill göra nånting men kommer väll sitta hemma alone i den här lägenheten som alla andra dagar och ägna mig åt tvättning och städning. Det tar ju typ hela dagen att få undan all denna tvätt som blir :P Har inte hunnit nu under veckan eftersom jag faktsikt har ett jobb nu, och hästar :P
Så det är bara att bita ihop och "jobba" hemma på helgerna med :P

Tvättade förra helgen med, men då va Tobbe hemma så spelade vi tvspel samtidigt, att jag sprang ner till tvättstugan en gång i timmen typ sen fortsatte vi spela, då går det lite lättare. Men nu ska han bort och det är så seeeeeegt att springa upp och ner till tvättstugan och sen bara glo på nå jävla skit på tv. Är ju bara cpprogram på helgerna.
Men thats life, mitt iaf.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kom till mig!!!

2012-04-26 @ 13:51:56
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0