Måndag

.........

Hade mycket gärna vart ledig idag!
Har sovit som en röv inatt, vaknat flera ggr och typ sett saker :S
Så känner mig inte helt utvilad idag tyvär.. Ont i halsen har jag med :/

Jobbar väll till typ 1 idag, och sen ska jag hem och kasta i mig min kära matlåda med wook som honey ordnat åt mig. KOmmer ju vara fett hungrig :P
Sen ska jag till stallet och mocka och fixa, måste nog hämta spån före det med. Och sen hade jag tänkt vilka en lite stund, men det hinner jag nog inte med.
Vi ska åka och handla och sen bege oss ut till Mohed för lite grillning med Frille och Johanna :)
Sen avslutar vi kvällen med lite bio i Gävle :)
Blev ju ingen bio för oss igår eftersom det var sån sjukt lång kö.
10 min in i filmen så var det fortfarande folk som inte kommit in än, och jag hatar att klättra över folk för att hitta min plats.. Speciellt i den här trånga biografen. Så vi kör på Gävle istället! :)

Nä nu äre dags för work..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0