Måndag

måndag igen.. blä

Helgen har gått alldeles för fort. Har inte fått vilat ut känner jag. Får jag aldrig göra, är så fruktansvärt trött heeeela tiden och det är inte alls roligt.
Går och lägger sig före 10 liksom, även på helgerna det känns ju sådär.

I helgen så har vi iaf vart hundvakt åt sötisen Swea hela helgen. Parilla var ju dålig och Nelly var i Uppsala så då fick Swea vara här med storebror Enzo ;P
Kiss överallt, och bajs. Men gud så söt hon är. Var riktigt tomt här igår när både hon och Enzo försvan.
Fick aldrig tillbaka Enzo men det var nog tur för jobbet ringde igårkväll och jag får jobba hela dagen idag.
Det är ju bra med mycket jobb men gud va dåligt jag har sovit inatt.
Har ångest för hur jag ska orka med dagen. Mår ju så dåligt jämt, ont i magen, trött och mår illa. Försöker få i mig frukost nu men efter nån timme kommer jag känna mig svimfärdig på första stället, och då har jag ett till sen. Trapphus dessutom, mycket bära och gå i trappor = rätt tungt. jaja. Hoppas det inte börjar regna bara, eftersom man går ute lite också. Vill inte bli sjukare än jag redan är hehe.

Varför har jag så svåååårt att få i mig frukost ?   blir äcklad av att äta såhär tidigt. Men efter nån timme på jobbet så dör jag typ nästan så måste ju. Borde ha vant mig att kliva upp tidigt nu tycker jag eftersom jag jobbat en månad. Jaja Money money, lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0