Måndag

Det var den helgen det. Fast igentligen är det ju fortfarande helg, men personligen har ja inte kännt av den här helgen. Jobbat båda röda dagarna och tagit ut hästar. Men fick mig en välförtjänt sovmorgon i lördags iaf :)
Sovmornar är Guld!

Blev iaf fest i fredags med en jäkla massa folk :) krogen var inte mkt att hänga i julgranen, trots långfredag och allt. Men känns som det är en vana att förfesten är roligare än krogen.
Tur de dröjer länge till nästa fest nu, dyrt och fan va bakis jag blir fast ja inte dricker mig packad..

Resten av helgen va iaf lugn och seg. Soffhäng.
Igår så åkte jag och släppte ut hästarna och sen åkte jag till vågbro för att nya hem enzo. Gäller att tänka ekonomiskt, alltså att passa på att hämta honom när jag ändå va ute och åkte. Blev kvar där med mysvalpen sen. Vi tog också en tur till hällåsen med dom stora hundarna och sen följde jag med mamma och handlade lite.

Valpen har för övrigt fått namnet Swea nu :) gullsnuttan

Nu har Tobbe precis åkt på träning. Jag sitter i soffan och är så seeg efter stallet och jobbet i morse. Taggar för spånhämtning och kalas för Amanda om ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0