Torsdag

Godmorgon, eller nja inte så god hehe,
Fyfan vilken jobbig dag jag hade igår, och natt. Knappt sovit nått alls :P
Har sån mega panikångest stress så jag vet inte vad..

I tisdags så var jag iaf och röntgade lungorna, så får se sen när jag får svar om nån vecka. Säkert inget fel, men hoppas dom kan hitta nått svar på vad som gör ont. Nått är det ju :P

Har nog eventuellt fixat en kompis åt Lussi också, så då kan vi ta hem henne ! :) Känns bra faktsikt. Kommer säkert tycka det är grymt jobbigt sen, speciellt i vinter. Men jag behöver engagera mig i nått, och då måste jag ju vare sig jag vill eller inte så det är nog bra i längden :) Ska få svar idag!

Har hjälpt till med en del saker på gth i veckan också, en racinggrej som jag fixat i PS, och sen hjälpt mamma med fakturor så lite nytta har man ju gjort ;P
Var till Gävle igår, men fyfan va värdelöst. Jag mådde skit.. Och nej jag va inte dit för att shoppa hehe, jag har no money.

Håller på å tvättar nu, dööööden va drygt det är :P Helt slut redan av en massa spring upp och ned för alla trappor. Har ju en hund som vill ut också så har blivit en del spring hittils. Kl 2 ska vi iväg och vaccinera hundarna också. Så måste jag röja lite här hemma. Streeeeesss.

Hjärtat kommer hem ikväll iaf, feels good :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0