Torsdag

God morgon!
Jäklar vilken hemsk dröm jag hade inatt. Paniik! Kom på tävling, min familj var redan där för jag kom sent. Ser att allt ser konstigt ut, går in på området och förstår att alla är döda och det typ är vampyrer eller nått överallt. Utanför står bilar överallt i kaos, jag snor en röd skåpbil och prejar rätt igenom grindarna haha ;p börjar sen fundera hur jag ska komma in hemma för nyckeln låg i mammas bil och den hittade jag inte i bilkaoset ;p sen hände lite mer grejer men det läskigaste var att alla var döda, och jag fick sticka själv.

Jaja, håller på och tvättar lite nu. Hann inte få klart allt igår. Städar mellan varven här också så det är fint när baby kommer hem :) Inge kul att städa på helgerna.
Ska till stallet sen och även städa på gth. Vid halv 5 ska vi åka och hämta en höbal och sen får jag hem och mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0