Tisdag

Veckan fortsätter.
Tisdag idag, och bara två ensamma nätter kvar!
Har sovit så jäkla dåligt inatt, hatar att sova ensam. Igår så åkte vi till bollnäs och köpte hästskor, mkt billigare än hemma. Så på Måndag ska skruttan få nya skor och då kan jag börja rida :)
Nelly och jag åkte och fixade stallet sen och tog in hästarna, skönt med två grepar nu så det går fortare att mocka :)

Nu ska jag strax åka till gth och städa. Sen stallet efter det, mkt att göra nu i veckan ändå trots att jag trodde den skulle bli lugnare än förra. Måste städa och tvätta, och i morgon ska jag till Hudik, och även baka till Nellys födelsedag som är på torsdag. Men det är ändå bra att ha fullt upp, så dagarna går snabbare :)

Det är stört hur mkt man kan sakna någon, efter så lång tid. 7 mån, men känns som vi vart tsm sen nyår eftersom vi sovit med varandra och umgåts varenda helg sen dess. Toppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0