Tisdag

Jag hankar mig framåt.

Gick bra att sko Lussi igår, skorna satt som en smäck. Han behövde inte ens rikta dom så de va ju bra. Men han sa dock att dom satt lite väl bra så det kan hända att fötterna växer ur skorna snabbare nu, men hennes hovar växer sällan på bredden så kanske går ändå :) Vore ju skönt eftersom skorna var mkt billigare ;)

Gick och la mig tidigt igår, men kunde inte somna. Alltså jag blir så trött på att inte kunna sova :(
Det är värre än någonsin nu. Jag drömmer om min stackar Iphone som sitter i händerna på nått jävla vider här i stan. Jag kommer aldrig kunna släppa att min telefon är snodd. När hovslagaren började prata om att han skaffat Iphone, och hur bra den va så höll jag med. Dom är Bra! Och då frågar han självklart om jag har en också. Då var tårarna nära.. Åååååh ja vill ha tillbaka min telefooooon! Fattar inte att det ska vara så jävla svårt att spåra en telefon! Finns det ingen datahacker därute som kan hjälpa mig? Folk kan ju fan hacka sig in i andras datorer, hur svårt kan det vara? Det borde ändå ligga i Polisens intresse att få tag i folk som snor saker. Tar man någons telefon, då är man ju lite smått rubbad i skallen och det är bara en början. Sen tar man andras bilar, börjar våldta och sen mörda. Så är det ju.
Usch ja vet inte vart ja ska ta vägen. Känns som att Enzo är borta, eller nått. Jag är så LEDSEN!
Kommer aldrig sluta försöka spåra min telefon, INGEN annan ska ha den så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0