Onsdag

God morgon :)
Har sovit dåligt inatt, som alla andra nätter. Vill inte ens gå och lägga mig längre men gör det bara för att kommande dag ska komma. Jag som alltid klarat mig ensam förr kan nu inte längre sova ensam ;p

Igår så hämtade vi hem lussi till stugsund, och hennes kompis från sommarhagen :) av en orsak så ska han bara gå som promenadhäst, världens goaste 4aåring. Tråkigt för honom, men bra för lussi som tycker jättemkt om honom :)

Har vart ut med äcklet på morgonpromenad och nu sitter jag i soffan och dricker te och ser på greys.
Har lite att göra idag, men det är bra så dagen flyter på :) kanske hinner med lite cod om ja har tur ;)

Saknar min älskling <3


Kommentarer
Postat av: Ida

4a år bara? varför?

2011-10-09 @ 17:21:21
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0