Måndag

Då var den helgen över då. Men det blev iaf lite partaj i lördags.
Dagen började med utsläpp av våra hästar. Hade tänkt somna om när jag kom hem, för att orka med kvällen. Men det gick ju inte. Vi satt och spelade cod tills vi var tvugna att åka på bolaget och sen till mohed och mocka åt Tobbes mammas hästar.
Hem igen och då klippte jag håret på tobbe haha. Var lite nervöst, men ja tycker de blev ganska bra :)
Sen duschade vi och gjorde oss klara. Jonas skjutsade ut oss till Blågårn där vi hänge ett tag innan vi åkte till Marma Moheds lagfest. Och jag fick blommor! haha. Dom ropade upp massa namn på stackars flickvänner typ som får vara ensamma så mkt när deras killar är på matcher och träningar. haha Jag trodde seriöst det fanns någon annan som hette kim. Tobbe har inte vart på en enda träning iår, och två matcher. Ja tror att jag står ut med det ;) Men ja, de va fina blommor ;P Lite smått pinsamt bara.

Vi stannade bara tills prisutdelningen var över, Skavis fick pris för snabbats att anmäla sig till Middagen ;P
Åkte hem till oss och hade lite förfest innan vi drog vidare till Krogen. Trevlig kväll, alla var lugna och fina :)
Söndagen spenderades mestadels i soffan. Ja vart fan bakis jag :P
Men åkte iväg och hjälpte pappa att ta upp båten, och sen till stallet och fixade.
När jag kom hem slängde jag ihop lite soppa och en äppelpaj så hade vi lite söndagsmys :)

Nu ska jag dra till gth och dona lite. Stallet efter det. Sen blir det nog tidig säng för jag är helt slut idag. Ont i hela kroppen och knappt sovit nått alls. Men snart torsdag, óch då fyller Nelly år och baby kommer hem :)



Jag kanske borde bli frisör ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0