Måndag

Godmorgon, eller det är en jävla skitmorgon!

Var ju ut i lördags, lite spontant sådär. Elina fyllde ju år och de gör man inte så ofta. Började bra, hade skitroligt och allt. MEN, när jag skulle hem, när jag skulle plocka fram lappen till garderoben så hittar jag inte min telefon i väskan. PANIK! Värsta kvällen jag vart med om. Det är "bara" en telefon men det är MIN telefon och ingen annan ska ha den :(

Sprang upp där jag stått hela kvällen och kollade ifall jag möjligtvis lagt ifrån mig den, vilket jag aldrig gör. Jag tappar ALDRIG bort nånting. Men helt tomt överallt. Gick ut, vi skulle gå till Kalles och käka. Men jag kunde inte släppa min telefon. GIck och snackade med polisen, helt utan mening hehe. Men va skulle jag göra liksom. Gick tillbaka till Olles sen, dom hade stängt och personalen satt typ och hade Möte? eller nått. Men dörren var olåst så jag gick in. Men vakterna sa att dom inte fått in nån telefon.

Blev helt förtvivlad och gick hem, där sitter Skavis och Tobbe och spelar tvspel mitt i natten. Tar tobbes telefon och ringer mamma. Usch, jävla natthelvete.  
Flera som försökte ringa min mobil under natten, mamma skickade även sms om att vi kommer spärra telefon om vi inte får tillbaka den. Men sen var den avstängd så personen som har den tänker tydligen behålla den. Jävla aaaaas! Jag är så jävla upprörd så jag kan inte leva känner jag.
Har knappt sovit nått alls inatt, och kl 6 skjutsade jag och TObbe och Hampus till tåget. Legat på soffan sen dess och nu ska jag åka till stallet och Mocka de förbannade boxarna och sen ska Lussi få skor.
Har längtat efter den här dagen, eftersom jag vill ut och rida. Men nu orkar jag inte....

Det är Bara en telefon, men det känns som att någon dött. Jag är så jävla ledsen, och förbannad.
Jag har ett tillfälligt nr nu, i min gamla mobil som inte ens fungerar som den ska..
Vill inte ens gå utanför dörren för så fort jag ser en människa så känns det som att den har min telefon :(
Att man har samvete till det ? näe usch, undrar om man blir människa igen ? Har man väll haft en Iphone så är det helt otänkbart att gå tillbaka till en vanlig gammal modell. Jag använder ju knappt min dator längre, bara till att se på film..

Bläääää, världens ledsnaste människa just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0