Lördag

God morgon!
Tänk om man fick gå och lägga sig igen, vilken dröm.
Uppe tidigt idag och släppte ut hästarna. Sjukt kallt ute, fick skrapa rutorna på bilen också :( hua
Gick bra med hästarna iaf, och nu håller jag på med tvätten här hemma. Riktigt uppfriskande syssla, jävligt spännande. Kommer det torka den här gången? Nä inte nu heller..

Ska väll åka och hämta hö sen, måste köpa korn också. Sen ska jag fan hem och sova! Lär väll bli uppe ganska länge ikväll, om ja inte blir uppretad ;p
Åh just ja, utsläpp igen i morgon. Suck
Inge jobbigt igentligen men ja sover så dåligt när jag vet att ja måste upp tidigt och göra nått tråkigt. Vaknar då och då och bara väntar på att klockan ska ringa :( men så ser mina helger ut framöver.
Men lite mysigt är det att ha stumpan hemma igen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0