Lördag

Här var det dött :P

Igår så åkte vi ut till Simson på halloweenfest! Utklädda och läckra.
Trevlig kväll, nästan hela tiden :P Lite smågrejer som är tråkiga, riktigt tråkiga. Att det ska vara så svårt ?

Jaja, natten har vart tung. Inte sovit speciellt mkt, och dagen har vart så sjukt världelös och tråkig.
Tobbe ligger och sover, inte så konstigt kanske eftersom han va dyngrak igår och bestämde sig för att vara grinig och cp och sova på alla fyra i vardagsrummet. På Golvet! Halv 6 kom han in till sängen, typ förbannad eller nått. Smällde överallt påvägen in till rummet, slet upp dörren och kastade sig på sängen med fällen vi har på golvet, På sig ? eller inte fan vet jag. Den ska inte vara i sängen iaf, den ska vara på golvet.
Tur att han bara slängde sig över mina ben och inte över min kropp, då hade jag väll spytt ut tarmarna.
Behöver jag säga att jag blev ganska irriterad...

Får se hur kvällen blir om det blir nån jävla bio eller inte.. Känns som kvällen kan sluta hur som helst :P
Jag ska till stallet strax iaf och mocka. Har inte vågat åka tidigare eftersom vi satt uppe och drack ganska länge igår. Man kan inte vara nog försiktig. Igentligen ville jag vänta längre, men jag pallar inte vara hemma nå mer. Blir galen av att sitta och trycka här inne en lördag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0