Onsdag

Goddag!
Herre min Gud vad jag är Trött! Har sovit oroligt inatt med skumma drömmar, en jättttelång och jobbig. Vaknade på natten och kunde sen knappt somna om :p

Skulle städa på Gth idag men det blev inte så. Åkte och käkade lunch med mamma och Nelly först, och sen fixade vi massa andra grejer. Så får ta det en annan dag :p

Nu har vi vart och handlat, sitter i vågbro och fördriver tid :p vill att klockan ska gå så jag kan åka till stallet och sen kolla på greys så man får sova nångång. I morgon väntas sanering av lägenheten och tvättning. Jihoo


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag drömde en massa skit i natt å. Att karln gjorde slut och fy fan vad jobbigt det var.

2011-11-23 @ 19:48:10
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0